Katram studentam konferencē bija savs uzdevums. Studenti paši ievēlēja konferences un konferences sekciju vadītājus, sastādīja konferences programmu, izveidoja un izdalīja konferences ielūgumus, organizēja kafijas pauzi un sameklēja atbilstošas telpas.
Konferenci meistarīgi vadīja Irina Smirnova, konferences sekcijas vadīja Tatjana Savenkova un Margarita Šendo. Studenti parādīja, ka spēj izcili strādāt komandā, visi pienākumi tika veikti precīzi un ar izdomu. Plenārsēdes referātu par sociālajām tehnoloģijām prezentēja asoc. prof. Vita Kalnbērziņa. Konference notika angļu valodā. Konferences laikā tika nolasīti 14 referāti. Referāti bija par dažādiem angļu valodas mācību metodikas aspektiem: informācijas tehnoloģiju izmantošanu angļu valodas mācīšanas un mācīšanās procesā, kritiskās domāšanas lomu gramatikas apguvē, kooperatīvās mācīšanās lomu pozitīvas grupu dinamikas veicināšanā angļu valodas stundās, runāšanas uzdevumu validāciju 2011. gada valsts eksāmenam angļu valodā, lasīšanas prasmju pilnveidi pamatskolā, zinātniskā pētījuma rakstīšanas prasmju pilnveidi vidusskolā, mijkultūru kompetences pilnveidi mācoties dāņu valodu, komunikācijas prasmju pilnveidi, izmantojot drāmas metodes un kustību uzdevumu izmantošanu pieaugušo izglītībā.
Konferenci meistarīgi vadīja Irina Smirnova, konferences sekcijas vadīja Tatjana Savenkova un Margarita Šendo. Studenti parādīja, ka spēj izcili strādāt komandā, visi pienākumi tika veikti precīzi un ar izdomu. Plenārsēdes referātu par sociālajām tehnoloģijām prezentēja asoc. prof. Vita Kalnbērziņa. Konference notika angļu valodā. Konferences laikā tika nolasīti 14 referāti. Referāti bija par dažādiem angļu valodas mācību metodikas aspektiem: informācijas tehnoloģiju izmantošanu angļu valodas mācīšanas un mācīšanās procesā, kritiskās domāšanas lomu gramatikas apguvē, kooperatīvās mācīšanās lomu pozitīvas grupu dinamikas veicināšanā angļu valodas stundās, runāšanas uzdevumu validāciju 2011. gada valsts eksāmenam angļu valodā, lasīšanas prasmju pilnveidi pamatskolā, zinātniskā pētījuma rakstīšanas prasmju pilnveidi vidusskolā, mijkultūru kompetences pilnveidi mācoties dāņu valodu, komunikācijas prasmju pilnveidi, izmantojot drāmas metodes un kustību uzdevumu izmantošanu pieaugušo izglītībā.